Tietoa HS-Veden tekstiviestijärjestelmästä

Ilmoitamme tekstiviestillä sekä äkillisistä että ennakoiduista vedenjakelun häiriötilanteista. Tekstiviesti nopeuttaa tiedonvälitystä asukkaille ja ennakoiduissa tilanteissa helpottaa varautumista vesikatkoon.

Tekstiviestijärjestelmä vedenjakelun häiriötilanteista

Ilmoitamme tekstiviestillä sekä äkillisistä että ennakoiduista vedenjakelun häiriötilanteista. Tekstiviesti nopeuttaa tiedonvälitytä asukkaille ja ennakoiduissa tilanteissa helpottaa varautumista vesikatkoon. 

Häiriötilanteet päivitetään myös HS-Veden www-sivuilla olevaan häiriökarttaan.

Järjestelmään tallennettuja numeroita ei käytetä muuhun kuin häiriötiedottamiseen eikä niitä luovuteta eteenpäin.


Tietosuojaseloste
Tekstiviestijärjestelmän asiakasrekisterin tietosuojaseloste


Ilmoita salainen tai työnumero palveluun

Jos sinulla on tavallinen liittymä, joka löytyy numerotiedustelusta, sinun ei tarvitse lisätä numeroasi järjestelmään.

Lisää numerosi sivun alaosassa olevan palvelun kautta.


Toimi näin:
  1. Siirry asiakasportaliin sivun alalaidan linkistä.
  2. Tilaa PIN-koodi syöttämällä puhelinnumerosi tai sähköpostisi niille varattuihin kenttiin.
  3. Jää tälle sivulle. Sivulle ilmestyy kenttä, johon pääset saamasi PIN-koodin syöttämään. (Saat PIN-koodin joko tekstiviestillä tai sähköpostitse)
  4. Kirjaudu palveluun.
  5. Lisää numerosi ja osoitteesi palveluun täyttämällä ensin osoitetiedon kentät. Paina tämän jälkeen "Etsi osoite"-painiketta ja tämän jälkeen valitse oikea osoite alla olevasta ikkunasta. Huomaa, että järjestelmä ei tunne rappu- tai huoneistokohtaista osoitetta eli kotiosoitteeseen syötetään vain kadunnimi ja talonnumero.

Voit kotiosoitteen lisäksi tilata osoitteen lisäämisen yhteydessä palvelun koskemaan esimerkiksi työpaikan tai omaisen osoitetta. Palvelun kautta voit myös päivittää tietojasi tai poistaa tietosi järjestelmästämme.

HUOM! Saamasi PIN-koodi on istuntokohtainen. Aina, kun haluat päivittää tietojasi, tulee sinun tilata koodi järjestelmästä.


Asiakasportaaliin